فودکورت دامون
نوشته شده توسط : dellaram

فودکورت دامون

معرفی : اگر به دنبال محیطی متفاوت برای سرو غذا هستید حتما به فودکورت دامون سر بزنید ، در این مجموعه تنوع غذا بسیار زیاد می باشد محیطی شاد و مفرح مناسب با هر سلیقه ایی است. فود کورت دامون از 12 غرفه متنوع و گوناگون تشکیل شده است . فضایی بزرگ به مساحت بیش از 2500 متر مربع که فضایی سبز با مساحت بیش از 900 متر دارد .مجموعه ای وسیع با میز و صندلی و سالن مدرن و لوکس انتظار شما را میکشد . ناگفته نماند یک تراس زیبا و منحصر به فرد در این مکان قرار گرفته که بیشتر مناسب جوان تر ها است و آن ها میتوانند غذای خود را در این تراس زیبا با چشم اندازی شگفت انگیز و رویایی میل کنند و خاطره ای تکرار نشدنی را در ذهن خود ثبت کنند . از طرفی فودکورت دامون از محبوب ترین ها و پرطرفدارترین ها در کیش به حساب میاید ولی برای خوردن غذا زیاد منتظر نمی مانید ولی اگر تصمیم دارید در روزهای تعطیل به آنجا بروید حتما زودتر بروید . 

فودکورت دامون

منوی رستوران : همانطور که گفته شد این مجموعه متشکل از 12 غرفه شامل غذاهای سنتی ، انواع فست فود ، انواع سالاد ، غذاهای چینی ، اسنک ، مکزیکی ، هندی ، غذای سلامت و ارائه صبحانه کامل می باشد.

ساعت کاری رستوران : فود کورت دامون از ساعت 8:30 الی 16 برای ناهار و 19 الی 23 برای شام آماده پذیرایی از مسافران تور کیش مرداد 98 میباشد.

موقعیت مکانی :جزیره کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

پیشنهاد ما : ممکن هست هرجای دیگر به فودکورت رفته باشید و کیفیت و لذت غذا خوردن در آن را تجربه کرده باشید ، اما در مورد فودکورت دامون می توان گفت یک انتخاب خوب با حق انتخاب زیاد و کیفیت بالا در انتظارتان است.


جزیره هندورابی کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش جزیره هندورابی می باشد، که در 25 کیلومتری جزیره ی کیش واقع شده است ، این جزیره تقریبا خالی از سکنه می باشد که دارای ساحلی زیبا، شنی و تخته سنگهای محلی است . البته برطبق آمار سرشماری حدود 190 نفر ماهیگیر و اعراب در این جزیره ساکن هستند و دارای مساحتی حدود 23 کیلومترمربع می باشد ،جزیره هندورابی دارای بلندترین نقطه به ارتفاع بیست و نه متر و بزرگترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر است. در جزیره هندورابی روستایی وجود دارد  به نام "هندرابی" که در نزدیکی همین روستا قریه‌ های دیگری بنام دورات و صرات وجود دارد. این جزیره از قرن 15 میلادی در اختیار پرتغالی ها بوده و به عنوان پایگاه نظامی و تجاری مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه آثار باقی مانده از این پایگاه نظامی پرتغالی ها وجود دارد. این جزیره بین دو جزیره کیش و لاوان قرار گرفته. فاصله این جزیره تا کیش 23 کیلومتر است و از بندرعباس تا آن 325 کیلومتر در راه خواهید بود. از بندر لنگه هم میتوان به هندورابی رفت. فاصله این بندر تا هندورابی 133 کیلومتر است.  تور کیش تیر 98

جزیره هندورابی کیش

اما شاید بخواهید بدانید نام این جزیره از کجا آمده است، درباره وجه تسمیه هندورابی در اسناد قدیمی اینطور آمده که از آن با عنوان ابرون یاد شده. هلندی‌ها هم در سال 1645 نام این جزیره را هورن گذاشته‌اند. براساس یک افسانه محلی هم هند و رابی اسم یک زوج عاشق بوده که به این جزیره می‌آیند و باهم زندگی می‌کنند.

جزیره هندورابی کیش

برعکس جزیره‌هایی مثل جزیره هنگام یا جزیره قشم، در این جزیره خبری از صخره‌های بلندی که از بالایشان می‌شود در آب شیرجه زد زیاد نیست.ارتفاع بلندترین نقطه 43 متر است و اگر بخواهید شیرجه بزنید، باید به قسمت غربی آن بروید که صخره‌های بلند هم به چشم می‌خورند. 

شما برای دسترسی به این جزیره می توانید از قایق های چارتر و یا قایق های ماهی گیری استفاده نمایید.


بیگ بال کیش

یکی از تفریحات جالبی که در سال های اخیر به جزیره کیش وارد شده است، بیگ بال می باشد. بیگ بال همان طور که از اسمش پیداست، یک توپ بسیار بزرگ از جنس پلاستیک می باشد که شما می توانید به داخل این توپ حباب شکل وارد شوید و زمانی که در آن قرار دارید، می توانید بر روی آب معلق باشید و به هر طرف که خواستید آن را به حرکت درآورده و به تفریح روی آب بپردازید. سایتی که در آن امکان استفاده از بیگ بال وجود دارد، اسکله تفریحی می باشد که از صبح آماده خدمت رسانی هستند، البته به شرطی که هوا طوفانی نباشد و دریا آرام و کم موج باشد.هنگامی که در بیگ بال هستید، همسفران و دوستانتان می توانند از بیرون توپ شما را  به حرکت درآورند. هنگامی که به طور گروهی درون این بیگ بال کیش روی سطح آب شناور هستید و می چرخید و حرکت می کنید و به دوستانتان برخورد می کنید، لذت این تفریح چندین برابر می شود و هیجان واقعی این ورزش را حس می کنید و با تکان خوردن ناگهانی و پرتاب شدن از طرفی به طرف دیگر به اوج هیجان این سرگی دست میابید. تور کیش شهریور 98

بیگ بال کیش


هتل مریم کیش

هتل 4 ستاره مریم کیش واقع در میدان امیر کبیر در سال 1383 در زمینی به مساحت 7 هزار متر در 5 طبقه و 55 باب اتاق فعالیت خود را آغاز نمود. . از مزایای این مجموعه می‌توان به فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری و هایپر مارکت ها اشاره کرد. هتل سورینت مریم اولین هتل در ایران است که از تکنولوژی کنترل هوشمند BMS  استفاده می کند . کارمندان هتل افرادی مجرب می باشند.

هتل مریم کیش

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس، چای ساز، حمام ، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق ،IPTV،بالکن، لوازم بهداشتی،صبحانه،رخت آویز ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش ، مبلمان،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع در اتاق، تلویزیون در اتاق، آباژور ،تلفن در اتاق، میز تحریر ،تلویزیون 

هتل مریم کیش

امکانات هتل شامل :  لابی ، کافی شاپ،پذیرش 24 ساعته ، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، آسانسور، اتاق چمدان، صندوق امانات، روزنامه ،دستگاه واکس کفش،کرایه اتومبیل،سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، فضای سبز،آژانس مسافرتی،آرایشگاه ،کپسول آتش نشانی،کپسول آتش نشانی،خدمات بیدار باش،مینی بار با هزینه، زنگ هشدار، شبکه پخش 

رستوران هتل مریم : رستوران هتل با قابلیت پذیرایی از 100 مهمان در طبقه اول هتل واقع شده است، شما مسافران تور کیش تابستان 98 می توانید صبحانه را به صورت بوفه و ناهار و شام را با استفاده از منوی متتوع ارائه شده در آن میل نمایید.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 13 کیلومتر 

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 13 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 1 کیلومتر 

فاصله هتل تا پلاژ بانوان : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا پلاژآقایان : 2 کیلومتر 

فاصله هتل تا پارك درخت سبز : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک دلفینها : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ پرندگان : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا کارتینگ : 716 متر

فاصله هتل تا آب انبار سنتی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا بولینگ مریم : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا کیبل اسکی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا توتی فروتی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا حافظیه : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا گذر هنرمندان : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه : 5 کیلومتر





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: فودکورت دامون ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: